تحقیق اتحاد ملی انسجام اسلامی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته معارف اسلامی (آموزش_و_پژوهش)

بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :

اتحاد ملی انسجام اسلامی
انسان ها به اقتضای زندگی اجتماعی همواره در پی اتحاد و همبستگی با هم نوعان خود بوده اند که این اتحاد و همبستگی و پیوند خود بر دو نوع قابل تقسیم و دسته بندی می باشد.
نوع اول : اتحاد و پیوندی تصنعی و غیر واقعی است. به این صورت که دولت ها و حکومت ها و اقوام و حتی اشخاص بر اساس مصلحت اندیشی و جلب منافع، در مقطعی از زمان با یکدیگر پیوند تفاهم بسته و متحد می شوند. لکن این اتحاد مشروط به حفظ منافع طرفین است لذا با نقض آن شرط، لاجرم این پیوند نیز می گسلد.
نوع دوم : اتحاد حقیقی و پیوندی قلبی است که ابتدا درون و باطن انسان ها را تحت تاثیر قرار داده، پس از آن در برون و اعمال و افعال ایشان بروز و ظهور می یابد.
این اتحاد حقیقی از محتوا و طرز تفکری خاص تبعیت نموده و دیدگاه های ویژه ای را نیز ارائه می کند از جمله اینکه:
الف- حقّ، تنها محور اتحاد حقیقی در عالم می باشد.
ب – حقّ، ماهیتا در بین تابعین خود ایجاد اتفاق، اتحاد و همبستگی نموده و باطل، ذاتا تفرقه افکن و وحدت شکن می باشد.
پ – خداوند، مردم را به تبعیت از حقّ دعوت نموده و پیامبران و رهبران الهی خود را به عنوان پرچم دار حقّ و برپا دارنده آن به میان مردم روانه نموده تا تفرقه و نفاق را برطرف ساخته و ایشان را حول محور حقّ متحد نماید.
ت – انبیاء و پیام آوران الهی، ذره ای اختلاف نظر با یکدیگر نداشته و خود الگوی کامل و نمونه عینی اتحاد می باشند.
د – در مقابل حزب خداوند که با تبعیت و دعوت به حقّ، ایجاد اتحاد می نماید، جبهه شیطان قرار دارد که با ترویج باطل، میان مردم تفرقه می افکند.
ج – پیامبر اسلام(ص)، ائمه معصومین(ع) و بویژه در این برهه از زمان حضرت مهدی(عج) وارث رسالت و احیاگر مکتب انبیاء بوده و پرچم اتحاد را بر دوش دارند.
آری همان بزرگواری که درباره اش فرموده اند:
«خداوند بوسیله او امتها را به اتفاق آورده و پراکنگی ها را برطرف می نماید»(۱)
و خداوند کریم وظیفه سنگین استیلای حق و ظهور دین خویش را به عهده اش سپرده تا سرانجام روزی با نصرت الهی، ریشه های تفرقه یعنی شرک، کفر و نفاق را ذایل نموده و در دولت کریمه خود، جهان هستی را حول کلمه توحید یکپارچه و متحد و یکدست سازد ...

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

این فایل با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تعداد صفحات : 17

- قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی

کلمات کلیدی : اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی, دانلود تحقیق اتحاد ملی انسجام اسلامی, دانلود رایگان تحقیق اتحاد ملی انسجام اسلامی, پروژه اتحاد ملی انسجام اسلامی, کار تحقیقی اتحاد ملی انسجام اسلامی, مقاله اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق معارف اسلامی در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی, پاورپوینت در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی, پایان نامه معارف اسلامی در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق معارف آماده در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق معارف رایگان , word , ورد, پاورپوینت , pdf, رشته معارف اسلامی , power point , معارف اسلامی , تحقیق آماده معارف در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق معارف اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق کلاسی آماده اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق درباره اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق رایگان اتحاد ملی انسجام اسلامی, پاورپوینت اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق در رابطه با اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق معارف اتحاد ملی انسجام اسلامی, پروژه درباره اتحاد ملی انسجام اسلامی, دانلود پاورپوینت آماده اتحاد ملی انسجام اسلامی, مقاله فقه در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی,  تحقیق معارف درباره اتحاد ملی انسجام اسلامی, دانلود تحقیق معارف, تحقیق با موضوع اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق رشته معارف اسلامی در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی, تحقیق آماده اتحاد ملی انسجام اسلامی, دانلود رایگان تحقیق در مورد اتحاد ملی انسجام اسلامی, علوم انسانی , علوم دینی , علوم مذهبی , معارف اسلامی

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته معارف اسلامی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3701 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

حجم فایل:18 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل