تحقیق درباره منظومهء سبز ولايت و امامت

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته معارف اسلامی (آموزش_و_پژوهش)

این محصول درقالب ورد(WORD) و قابل ویرایش در 7 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

تاريخ حق و عدالت شيعهء آل محمد(ص)؛ در فرهنگي از شهادت و شكوفايي، مشحون از فلسفه ها و حماسه هاست؛ فلسفه ها و حماسه هايي كه در گوناگوني زمانپذير و فراگير فهم و فضيلت، از انديشه هاي آسماني امامان دين برخاسته و در نيابت از نبوت آسماني رسول الله(ص) همچون گل و گلاب؛ هر امامي در هرزماني، برابر با مقتضاي حال و احوال امت و ملت اسلام، موضع منطقي و مقتضي اتخاذ كرده و با جهاد و اجتهاد پويا و پيشتاز، راه رستگاري و پرهيزگاري را براي جامعه و جهان رقم زده، حلقهء نگين خاتميت محمد(ص) را منظومهء سبز ولايت و وصايت گشته، در آسمان بلند عشق و علم، به امامت و سيادت ايستاده اند!
امام علي ابن ابيطالب(ع)؛ كه 10سال پيش از بعثت در مکه به دنيا آمد، در بيست و سه سال جهاد و جانبازي خالصانهء دعوت در راه خداو رسول الله، اسطورهء قهرماني و شكست ناپذيري زمانه و روزگار شد؛ در سي سال زندگي بعد از پيامبر(ص)، در جبههء مبارزه با منيت و انانيت نفس اماره، چه در دورهء غربت و خانه نشيني و چه در دورهء خلافت و زمامداري، الگوي برين و برترين تاريخ گشت

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته معارف اسلامی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2877 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:32 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل